2017年4月29日 星期六

阿甘妙世界歌曲翻譯 I want to study with your daughter 我想與你女兒一起讀書





I wanna study with your daughter!
我想與你女兒一起讀書!

I know you don't think that I oughta'
我知道你對我不滿意

I'm not that bad, I'm pretty friendly
我沒那麼糟,我很友善的

I think that you should be-
我覺得你應該- 

Patrick:

I don't care.
我才不在乎

You are not good enough for my daughter,
你才配不上我的女兒

and I don't want you around her.
而且我不希望你在她身邊

End. Of. Story!
故事結束!

Gumball:

So why don't you give me one more!- 
為何你不再給我一次-





後記:

Gumball彈吉他好可愛<3

這首跟剛才那首一樣會明天做字幕



影片版權不屬於我,本人只是翻譯,並無任何抄襲及營利之意圖
I JUST translat ,I DO NOT own this video


沒有留言:

張貼留言