2017年5月28日 星期日

Steven Universe 歌曲翻譯 Love Like You 像你一樣的去愛





If I could begin to be
如果有天我能夠成為

Half of what you think of me
你理想中的那一半

I could do about anything
我什麼都願意去做

I could even learn how to love
我甚至能去學如何去愛

When I see the way you act
當我看見你的舉動

Wondering when I'm coming back
不知我何時才能回神

I could do about anything
我什麼都願意去做

I could even learn how to love like you
我甚至能去學如何像你一樣的去愛

Love like you
像你一樣的去愛

I always thought I might be bad
我總是在思考,我可能很差勁

Now I'm sure that it's true
如今我確定那是針的

'cause I think you're so good
全因我覺得你是如此完美

And I'm nothing like you
而我根本比不上你


Look at you go
看著快速成長的你

I just adore you
我只能在一旁愛慕著你

I wish that I knew
我希望我能知道

What makes you think I'm so special
到底是什麼讓你覺得我如此特別

If I could begin to do
如果我能開始嘗試

Something that does right by you
什麼能與你相提並論的事

I would do about anything
我將會去努力嘗試

I would even learn how to love
甚至會去學習如何去愛

When I see the way you look
當終於我明白你的想法時

Shaken by how long it took
才訝異到許多時光都已流逝

I could do about anything
我什麼都願意去做

I could even learn how to love like you
我甚至能去學如何像你一樣的去愛

Love like you
像你一樣的去愛

Love me like you
像你一樣的去愛我








在鄉下翻完的,鄉下網路不穩定,好想回家ORZ

沒有留言:

張貼留言