2018年6月3日 星期日

阿甘妙世界歌曲翻譯 Fried Song 炸雞之歌


Maybe you didn't hear me
在我說要那些炸物時

When I asked for all those fries
也許你沒認真聽

I assure you, I spoke clearly
我想你保護,我說的很清楚

I said yes to super-sized
給我來份特大號的

Spicy wings and some onion rings
辣雞翅配上些洋蔥圈

With chicken nuggets on the side(on the side~)
旁邊再擺上雞塊

I prefer all my food fried (x2)
我比較喜歡吃炸物(x2)

沒有留言:

張貼留言